Veckan som har gått:D

Då jag har mått dåligt denna vecka så har det inte blivit någon uppdatering här. Men nu gör jag ett inlägg vad jag har ätit denna vecka
Måndag –
11.20 (ungefär) Gick och tog en subway macka, då jag inte hann med frukost eller lunch. Mackan var med kyckling, bacon ,ost och vitlökssås.
18.00 (typ) Stuvade makaroner med köttbullar
Tisdag
11.15 Kasslergratäng med ris
15.30 Gick och tog en pizza fanns inget annat val som vi skulle sluta skolan åtta och vi hann inte hem och äta.
Onsdag
11.15 Pyttipanna med korv kebab
19.00 Köttfärssås med stuvade makaroner
Torsdag
11.15 Risgrynsgröt med grov macka med ost.
19.30 (typ) Köttfärssås med potatis (kvar från igåår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback